Αρχική

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Μήνυματα στο facebook



Και ήθελε να μου στείλει λουλούδια! Όμως μου έστειλε μήνυμα στο facebook και μου δήλωσε τον έρωτά του μπροστά σε όλους! Κι εγώ ήμουν τόσο ευτυχισμένη…
Στην ψηφιακή εποχή, δεν χάσαμε τον έρωτα, τον παραμελήσαμε ίσως. Είτε μας αρέσει, είτε όχι , η ψηφιακή εποχή έχει επινοήσει νέους κανόνες στο ερωτικό παιχνίδι κι έτσι επιβιώνουν αυτοί που ξέρουν να πληκτρολογούν. 
Αυτοί που επιμένουν να στέλνουν χειρόγραφα ερωτικά μηνύματα κινδυνεύουν, από τα τυχόν λάθη. Λάθη στη γραμματική, στη στίξη και στην ορθογραφία που αποφεύγονται όταν στέλνονται ψηφιακά, χάρη στην αυτόματη διόρθωση! Μήπως όμως τα χειρόγραφα μηνύματα απέκτησαν περισσότερη αξία, γιατί δείχνουν την ευαισθησία μας, που είναι και η ουσία του έρωτα; 
Οι περισσότεροι νέοι πάντως φλερτάρουν ηλεκτρονικά! Και το θεωρούν απόλαυση! Και η καρδιά τους δηλώνουν κατηγορηματικά πως χτυπάει σαν τρελή όταν παίρνουν έστω κι ένα μικρό μηνυματάκι μέσω του facebook ή του twiiter
Μήπως έχει χαθεί η δυνατότητα της αληθινής επικοινωνίας ή μήπως πρέπει να συμμορφωθούμε στους νέους κανόνες;
Μαρία Μ.(fb)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου