Αρχική

Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Σύνταξη ΙΚΑ


Όταν ήταν να πάρω σύνταξη πήγα στο ΙΚΑ...
Αφού της έδωσα τα απαραίτητα έγγραφα, η γυναίκα στο γκισέ μου ζήτησε την ταυτότητά μου για να δει την ηλικία μου.
Έψαξα στις τσέπες μου και διαπίστωσα ότι είχα ξεχάσει το πορτοφόλι μου στο σπίτι.
Το είπα στην υπάλληλο και είπα ότι θα ξαναπέρναγα αργότερα.
Η υπάλληλος όμως που ήταν πολύ εξυπηρετική και δεν ήθελε να με ταλαιπωρήσει,  μου λέει:
''Ξεκούμπωσε το πουκάμισό σου.''
Ξεκούμπωσα το πουκάμισο και φάνηκαν οι λευκές τρίχες στο στήθος μου...
Η υπάλληλος τότε μου είπε:
- ''Σίγουρα είστε σε ηλικία για σύνταξη, και προώθησε την αίτησή μου.''
Όταν γύρισα σπίτι είπα την ιστορία στην γυναίκα μου.
Αυτή τότε κοιτώντας μου είπε:
- ''Έπρεπε να είχες κατεβάσει το παντελόνι σου. Θα έπαιρνες και επίδομα αναπηρίας...''
Και έτσι άρχισε ο καυγάς...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου