Αρχική

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Γιατρέ μου νιώθω υγρή



Μια γυναίκα πάει στον οικογενειακό της γιατρό για να εξετασθεί…
-Γιατρέ μου ένα μήνα τώρα, όταν ξυπνάω το πρωί νιώθω όλο το δέρμα μου υγρό και κολλώδες.
Ο γιατρός της, της παίρνει πλήρες ιστορικό, της κάνει και κλινική εξέταση, αλλά δεν προκύπτει κάτι το παθολογικό.
-Κοιτάξτε, δεν φαίνεται ότι έχετε κάτι. Εγώ θα πρότεινα το βράδυ που κοιμάστε να παρακολουθήσετε τον άντρα σας, μήπως την ώρα που κοιμάστε σας κάνει έρωτα και εκσπερματώνει πάνω σας.
Έτσι κι έγινε. Το επόμενο βράδυ η γυναίκα έκανε πως κοιμόταν και ξαφνικά βλέπει τον άντρα τα να βάζει στην τηλεόραση τσόντες. Και κάθε φορά που μια καινούρια γυναίκα ήταν πρωταγωνίστρια στην τσόντα, αυτός αυνανιζόταν και γύριζε το κεφάλι του προς τη γυναίκα του, την έφτυνε  και της έλεγε:
-Φτού σου! Ποτέ δεν πρόκειται να γίνεις σαν κι αυτήν! Φτού σου! Γιατί δεν παντρεύτηκα κι εγώ μια σαν κι αυτήν!...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου