Αρχική

Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

Θα γίνει γκέι, γιατρέ μου;



Ο Τοτός έρχεται σπίτι και λέει του πατέρα του…
- ‘’Θα κάνουμε αποκριάτικο χορό στο σχολείο και θέλω να ντυθώ Κοκκινοσκουφίτσα, γιατί μου αρέσει το φουστάνι και η κορδέλα της.’’
Πηγαίνει ο πατέρας στενοχωρημένος στον ψυχίατρο και λέει τι του είπε ο γιος του.
- ‘’Θα γίνει γκέι, γιατρέ μου;’’
- ‘’Είδα και χειρότερες περιπτώσεις και γίνανε καλά.’’, του απάντησε ο ψυχίατρος.
Τον επόμενο χρόνο ο Τοτός έρχεται σπίτι και λέει του πατέρα του:
- ‘’Θα κάνουμε αποκριάτικο χορό στο σχολείο και θέλω να ντυθώ Χιονάτη.’’
Πηγαίνει πάλι απογοητευμένος ο πατέρας στον ψυχίατρο:
- ‘’Θα γίνει γκέι, γιατρέ μου;’’
- ‘’Είδα και χειρότερες περιπτώσεις και γίνανε καλά.’’, τον καθησύχασε ο ψυχίατρος.
Τον επόμενο χρόνο ο Τοτός έρχεται σπίτι και λέει του πατέρα του:
- ‘’Θα κάνουμε αποκριάτικο χορό στο σχολείο και θέλω να μου αγοράσεις ένα σπαθί και μια πανοπλία...’’
- ‘’Μπράβο γιε μου,’’ του απάντησε ανακουφισμένος ο πατέρας. ''Μπράβο! Έτσι κάνουν οι άντρες! Μα πες μου τι θέλεις να ντυθείς;’’
- ‘’Ζίνα, μπαμπά! Ζίνα!’, του απαντάει περήφανος ο Τοτός!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου