Αρχική

Δευτέρα, 9 Απριλίου 2012

Νερό



Η επαρκής ημερήσια ποσότητα του νερού για τις γυναίκες είναι 2 λίτρα και για τους άνδρες 2,5 λίτρα.
Όμως 20% των γυναικών και 35% των ανδρών πίνει λιγότερο νερό  από αυτό που συνιστά η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλείας Τροφίμων (AEFSA). 
Οι τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, όπως τα φρούτα και τα λαχανικά μπορούν να συνεισφέρουν στην ημερήσια πρόσληψη νερού.
-Πίνοντας 1,5-2 λίτρα νερό η επιδερμίδα δείχνει λαμπερή.
-Η ενυδάτωση βοηθάει στην απώλεια βάρους, στην αποτοξίνωση του οργανισμού και στην τόνωση.
Αντίθετα η αφυδάτωση προκαλεί κόπωση, πονοκέφαλο, κράμπες, ξηροστομία και ξηροδερμία.
Αν και το εμφιαλωμένο νερό θεωρείται πιο ασφαλές, σημασία έχει και η πηγή προέλευσης και οι συνθήκες μεταφοράς του νερού προς τον καταναλωτή.
Όσον αφορά το νερό της βρύσης, καλύτερα προμηθευτείτε φίλτρο νερού που προστατεύει από τις επικίνδυνες χημικές ουσίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου