Αρχική

Σάββατο, 10 Μαρτίου 2012

Foodonomics όταν τρώτε εκτός σπιτιού


Σας αρέσει να τρώτε έξω ή σας το επιβάλλουν οι επαγγελματικές σας υποχρεώσεις, αλλά συγχρόνως προσέχετε την υγεία σας ή θέλετε να χάσετε βάρος;
Τότε πρέπει να γίνεται οπαδός του κινήματος «foodonomics» που είναι η νέα τάση που απαιτεί να γνωρίζει περισσότερα ο καταναλωτής για το μενού των εστιατορίων και τη θρεπτική αξία των γευμάτων εκτός σπιτιού.
Αποκαλυπτικά είναι τα συμπεράσματα της έρευνας «World Menu Report» που πραγματοποίησε η Unilever σε 7 χώρες, με τη συμμετοχή 3.500 ατόμων. Η έρευνα έδειξε ότι ο καταναλωτής που γευματίζει έξω θέλει πια να ξέρει την προέλευση των τροφών, πώς έχουν μαγειρευτεί και παρασκευαστεί και πια είναι η θρεπτική τους αξία. Πολλοί μάλιστα θέλουν να γνωρίζουν την περιεκτικότητα σε λιπαρά, σε αλάτι, να γνωρίζουν το ποσό των θερμίδων που λαμβάνουν με το κάθε φαγητό και τις βιταμίνες που περιέχονται σ’ αυτό.
Ήδη η διατροφική συνείδηση πια αρχίζει να καλλιεργείται από τα σχολεία. Οι περισσότεροι πια θέλουν να τρώνε βιολογικά λαχανικά, ελαιόλαδο και τα φαγητά να μαγειρεύονται με υγιεινό τρόπο.
Αν τρώτε συχνά εκτός σπιτιού υιοθετήστε τα ακόλουθα:
-Κάντε ειδική παραγγελία μόνο για εσάς. Παραγγείλετε το πιάτο σας διαφοροποιημένο. Ζητήστε να μην έχει σάλτσες, η σαλάτα σας να έχει ελαιόλαδο και αντί για τηγανητές πατάτες ζητήστε ψητά λαχανικά.
-Αν η μερίδες του εστιατορίου είναι μεγάλες πάρτε μια σαλάτα και μοιραστείτε το κυρίως πιάτο με έναν φίλο.
-Μάθετε την ορολογία της κουζίνας για να αποφύγετε τα φαγητά με τα πολλά λιπαρά όπως ογκρατέν, μιλανέζ, ολαντέζ, σουφλέ.
-Αποφύγετε τα ορεκτικά που παχαίνουν.
-Η σαλάτα σας δεν πρέπει να περιέχει σάλτσες, τυριά και κρουτόν.
-Να τρώτε αργά, γιατί χρειάζονται τουλάχιστον 20 λεπτά να αισθανθείτε το αίσθημα κορεσμού και μόλις το νιώσετε απομακρύνετε το πιάτο σας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου