Αρχική

Τρίτη, 13 Μαρτίου 2012

H θεωρία της μυϊκής σύγχυσης



Η θεωρία της μυϊκής σύγχυσης υπόσχεται μεγαλύτερη απώλεια βάρους, αύξηση της μυϊκής μάζας και τέλεια γραμμή.
Το σώμα χρειάζεται δύο εβδομάδες για να προσαρμοστεί στη νέα άσκηση, ενώ μετά από 4 εβδομάδες αρχίζει να βαριέται.
Αλλάζοντας τις ασκήσεις και προκαλώντας μυϊκή σύγχυση μπορούμε να δούμε περισσότερα αποτελέσματα με την άσκηση. Όταν ο οργανισμός δέχεται κάθε μέρα το ίδιο ερέθισμα, φτάνει σε ένα πλατό, όπου η άσκηση δεν φέρνει κάποιο ορατό αποτέλεσμα.
Συμβουλές για να προκληθεί μυϊκή σύγχυση:
-Αλλάζετε κάθε τέσσερις εβδομάδες το πρόγραμμα, επιλέγοντας για κάθε μυϊκή ομάδα ένα διαφορετικό τύπο άσκησης.
-Να μεταβάλλετε τον αριθμό των επαναλήψεων (10, 20, 30, 40 κ.ο.κ.)
-Χρησιμοποιήστε πολλά και διαφορετικά είδη γυμναστικής
-Δυναμώνετε την ένταση με την οποία κάνετε την άσκηση σταδιακά
-Να εναλλάσσετε και τον χρόνο των διαλειμμάτων μεταξύ των σετ και της κάθε άσκησης
-Κάθε πρόγραμμα πρέπει να περιλαμβάνει αερόβια άσκηση, άσκηση με αντίσταση για ενδυνάμωση του κορμού, άσκηση με βάρη και άσκηση με διατάσεις
-Απαραίτητη είναι η ξεκούραση με ύπνο 8 ωρών
-Απαραίτητο είναι και το καλό φαγητό με πρωτεΐνη και υδατάνθρακες


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου