Αρχική

Παρασκευή, 2 Μαρτίου 2012

Η άσκηση στο αδυνάτισμα έχει κανόνες




Τι πρέπει να αποφεύγετε όταν κάνετε άσκηση για να αδυνατίσετε.
-Να κάνετε μεμονωμένες ασκήσεις
Αυτές οι ασκήσεις χτίζουν μυϊκή μάζα, ενώ δεν γίνεται καύση του λίπους γιατί δεν καταναλώνεται πολύ ενέργεια. Αν θέλετε να αυξήσετε τη μυϊκή μάζα, ενώ παράλληλα να κάψετε και λίπος θα πρέπει να κάνετε ασκήσεις που διεγείρουν πολλούς μυς ταυτόχρονα για να καταναλώσετε πολλή ενέργεια την ίδια στιγμή.  
-Άσκηση με όργανα
Η άσκηση με όργανα περιορίζει σημαντικά την  ενεργοποίηση του συνόλου των μυϊκών ινών και αυτό σημαίνει λιγότερη καύση του λίπους. Επίσης τα όργανα μπορεί να προκαλέσουν υπερβολική πίεση στις αρθρώσεις σας και τραυματισμούς. Αν θέλετε γρήγορα αποτελέσματα, είναι κρίσιμο να κάνετε ασκήσεις που επιτρέπουν στο σώμα σας να κινηθεί φυσικά με πλήρες εύρος κινήσεων, ώστε να αυξηθεί ο μεταβολισμός. 
-Να ασκήστε για μεγάλο χρονικό διάστημα
Εάν θέλετε να χάσετε βάρος και να κάψετε λίπος πρέπει να ασκηθείτε αρκετά, αλλά δεν χρειάζεται να το παρακάνετε. Η σωστή άσκηση με τον σωστό τρόπο και τον σωστό χρόνο θα σας αδυνατίσει και παράλληλα θα σας γυμνάσει χωρίς να φθείρετε τα αθλητικά σας παπούτσια.
-Να κάνετε δύσκολες ασκήσεις
Οι εξοντωτικές ασκήσεις για κοιλιακούς ή για τοπικό πάχος σε άλλα σημεία του σώματος δεν είναι αποτελεσματικές και παράλληλα είναι χάσιμο χρόνου αφού δεν καίτε λίπος. Το μυστικό είναι να ασκείτε και να τονώνεται όλους τους μυς της περιοχής ταυτόχρονα, με ειδικές ασκήσεις. 
-Επανάληψη της ίδιας άσκησης
Επαναλαμβάνοντας την ίδια άσκηση ξανά και ξανά  εξασφαλίζετε την αναποτελεσματικότητα.  Βλέπετε, το σώμα σας έχει μια εκπληκτική  ικανότητα να προσαρμόζεται γρήγορα και όταν το κάνει σταματάνε οι καύσεις. 
-Η ποιότητα των ασκήσεων έχει μεγαλύτερη αξία από την ποσότητα
Αν πηγαίνετε γυμναστήριο ζητήστε από τον γυμναστή να σας δείξει τον ορθό τρόπο κάθε άσκησης. Αν πάλι γυμνάζεστε από μόνοι σας μελετήστε στο διαδίκτυο την σωστή εκτέλεση της άσκησης για να μην πάνε οι κόποι σας χαμένοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου