Αρχική

Τετάρτη, 21 Μαρτίου 2012

Hemorrhoids Diet-Δίαιτα για αιμορροΐδες


Εάν έχετε αιμορροΐδες πρέπει να ακολουθήσετε, ειδική διατροφή.
Τα συμπτώματα ποικίλλουν, αλλά μπορεί να περιλαμβάνουν πρωκτικό πόνο και κνησμό, επώδυνες κινήσεις του εντέρου, εξογκώματα κοντά στον πρωκτό και αίμα στο χαρτί τουαλέτας μετά το σκούπισμα. 
Πιθανές αιτίες περιλαμβάνουν την εγκυμοσύνη, την παχυσαρκία, την ακινησία για μεγάλες περιόδους του χρόνου, χρόνια προβλήματα του πεπτικού και μια διατροφή χαμηλή σε υγρά ή φυτικές ίνες.  Φάρμακα και διατροφικές αλλαγές μπορεί να βοηθήσουν στην πρόληψη ή τη μείωση των συμπτωμάτων.
Για την πρόληψη των αιμορροΐδων, είναι επίσης καλό να αποφεύγετε τα επεξεργασμένα τρόφιμα (fast food) στη διατροφή σας, γιατί έχουν μικρή περιεκτικότητα σε ίνες. Θα πρέπει να αποφεύγετε επίσης τα τρόφιμα που θα μπορούσαν να προκαλέσουν δυσπεψία, αέρια και διάρροια.
Επίσης θα πρέπει να αποφεύγετε τα καυτερά μπαχαρικά, όπως τσίλι και κάρι, γιατί ερεθίζουν τις αιμορροΐδες. Επίσης σε μερικές περιπτώσεις οι σπόροι που τοποθετούνται στις φραντζόλες ψωμιού ή στα κουλούρια Θεσσαλονίκης, μπορεί να επιδεινώσουν την κατάσταση γιατί μπορεί να προκαλέσουν σχισμή στις  αιμορροΐδες.
Το γιαούρτι και  τα προβιοτικά  προάγουν την υγεία του πεπτικού συστήματος και την ανοσοποιητική λειτουργία. Τα προβιοτικά μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη ή τη θεραπεία των αιμορροΐδων, σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο του Maryland Medical Center. Για καλύτερα αποτελέσματα, καταναλώνετε προβιοτικά με  Lactobacillus ή bifidus, σε τακτική βάση. Τα προβιοτικά επίσης μπορούν  να βοηθήσουν στην αφυδάτωση και στην τόνωση της η κινητικότητας του εντέρου.
Τα φρούτα και τα λαχανικά προσφέρουν πολύτιμες θρεπτικές ουσίες που βοηθούν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού σας συστήματος και υγρά που μπορούν να διευκολύνουν στη δυσκοιλιότητα γιατί προσθέτουν όγκο στα κόπρανα σας. Φρούτα και λαχανικά με ιδιαίτερα υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες περιλαμβάνουν τα μούρα, τα μήλα, τα αχλάδια, τα αβοκάντο, οι αγκινάρες, ο αρακάς, το μπρόκολο, τα σκούρα πράσινα φύλλα και τα φασόλια.

Οι ίνες πρέπει να περιλαμβάνονται καθημερινά στο διαιτολόγιό σας. Υπάρχουν και συμπληρώματα διατροφής με φυτικές ίνες. Εκτός από τα συμπληρώματα, υπάρχουν και τροφές με φυτικές ίνες όπως το πίτουρο, το ψωμί ολικής αλέσεως, τα δημητριακά, τα φρούτα και τα φυλλώδη λαχανικά. 

Πρέπει επίσης να πίνετε περισσότερο νερό για να μαλακώνουν τα κόπρανα σας και να αποφεύγετε την υπερβολική προσπάθεια.  8 ποτήρια νερό την ημέρα είναι η ιδανική ποσότητα. 

Για την πρόληψη ή τη μείωση των συμπτωμάτων, πρέπει οι δυσκοίλιοι να πίνουν νερό ή άλλα υγρά στη διάρκεια της ημέρας. Πίνετε τουλάχιστον 8 ποτήρια υγρά που μπορεί να προέρχονται από το νερό, το γάλα, τους χυμούς, το τσάι, από βότανα και το ζωμό στις σούπες.  Αποφύγετε την καφεΐνη, τα αλκοολούχα και τα ποτά υψηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη, τα οποία μπορούν να παρέχουν λιγότερο ενυδάτωση και, σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να συμβάλλουν στην αύξηση του σωματικού βάρους.

Πηγές:
  1. MayoClinic.com: Hemorrhoids
  2. University of Maryland Medical Center: Hemorrhoids
  3. MayoClinic.com: Hemorrhoids: Prevention
  4. Today's Dietitian: The Top Fiber-Rich Foods List

By SAVVI DIET




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου