Αρχική

Παρασκευή, 2 Μαρτίου 2012

Γυμναστείτε με τη βαλίτσα σας



Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν κουβαλήσει μια βαριά βαλίτσα σε ένα τους ταξίδι.
Γράφει
Ο Βασίλης Παπασπύρος
Δημοσιογράφος Υγείας
Μπορεί για πολλούς να μην είναι ευχάριστο, αλλά η μεταφορά μιας βαριάς βαλίτσας αποτελεί εξαιρετική τεχνική ενδυνάμωσης.
Περπατώντας δηλαδή και μεταφέροντας ένα βαρύ αντικείμενο για αρκετή ώρα και για μεγάλη απόσταση οι μυς τους σώματος γυμνάζονται. Η κίνηση αυτή αναγκάζει τον κορμό να κρατήσει την ισορροπία του σώματος γυμνάζοντας όλους τους βασικούς μυς.
Η συγκεκριμένη τεχνική ενδυνάμωσης γυμνάζει τους βραχιόνιους των χεριών, τους δελτοειδείς και τραπεζοειδείς στους ώμους, την πλάτη, ενώ σφίγγει και τους κοιλιακούς.
Η ίδια άσκηση μπορεί να γίνει και με έναν αλτήρα βάρους τουλάχιστον 20 κιλών. Διατηρώντας χέρια και κορμό σε ίσια στάση και τους ώμους σταθερούς, περπατάτε για 50-70 μέτρα. Όταν ολοκληρώσετε την απόσταση, αφήνετε τον αλτήρα κάτω λυγίζοντας τα γόνατά σας, τον πιάνε τε με το άλλο χέρι και περπατάτε την ίδια απόσταση.
Συμβουλές για να σηκώνετε βάρη και να τα μεταφέρετε
  • Καταρχήν πρέπει να βρείτε το σωστό βάρος, για τη σωστή εκγύμναση. Το σωστό βάρος είναι αυτό που με δυσκολία μπορείτε να ολοκληρώσετε τις απαιτούμενες επαναλήψεις.
  • Όταν πιάνετε ή αφήνετε τον αλτήρα, φροντίστε να λυγίζετε τα γόνατά σας για να αποφορτίσετε τη μέση σας.
  • Συνήθως πρέπει να εκτελείτε την άσκηση μία φορά. Αν θέλετε να αυξήσετε το βαθμό δυσκολίας, τότε προσπαθήστε να εκτελέσετε την άσκηση με ανάποδα βήματα.
  • Κάνετε ζέσταμα πριν κάνετε την άσκηση.
  • Κάνετε την άσκηση μία φορά την εβδομάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου